بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با داشتن چنین رقیبانی حالا حالاها دست نیافتنی خواهیم بود!

http://upload7.ir/images/31366418704052427795.jpg
وقتی کاربلدان و مثلا روشنفکران جماعت لنگی کسانی باشند که تمام فکر و ذهنشان را معطوف به موضوعات خرد و کوچکی می کنند که از آن 40 سالی گذشته و بوی کهنگی و بیات بودنش دیگه حال خودشان را بهم میزند،چه انتظاری از شیرینی های که دو سه سال هم نیست با قلاب گرفته شده اند و به فوتبال مملکت چسبانده شدند!!
اهالی رسانه ای جماعت لنگی نشستن تک و توک موفقیتهای نسبی تیمشان که در هیچ جای دنیا در قبالش ریالی پرداخت نمی کنند را با ذربین از کارنامه تیمشون درآوردند وبا تیتر بزرگ خودشان،سرمربی تیمشان و هواداران بعضا امی و بی سوادشان را سرکار گذاشته اند!
مگر با داشتن بهترین خط دفاع که به این تیم سهمیه آسیایی می دهند!
تو خدا ببینید دغدغه های تیم ما چیه و در عوض این قرمزی ها به چه چیزهای فکر می کنند!
مدیران،کادرفنی و هواداران استقلال دنبال جور کردن مقداری پول هستند تا بازیکنانش را راضی به تمرین کردن بکنند،آنطرف 5 تا 5تا بعد از هر برد به بازیکنانش سکه پاداش میدهند و باسوادهایشان هم مطالبی از این دست را برای سرگرم کردن هوادارانشان به خورد ملت می دهند!
نمیدونم اگر ما در مورد آخرین حضور آسیاییقرمزها به بحث بنشینیم و یا بخواهیم فرضا تعداد گلهای که این تیم در مرحله مقدماتی از تیم های عربی را با تعداد گلهای استقلال در فصل قبل لیگ قهرمانان به مقایسه بگذاریم آیا کار درستی انجام داده ایم و بیهوده وقتمان را برای اینکار تلف نکرده ایم!
تیمی از الغرافه فقط 4 گل دریافت می کند و بعد از دیگر تیمهای هم گروهیش دو تا سه تا نوش جان می کند آیا قدرت خط دفاعیش با تیمی چون استقلال که در 6 دیدار مرحله مقدماتی 5 گل دریافت میکند که سه گل آن نیز در برابر یک تیم بوده و همه آنها به دلیل اشتباهات فردی وارد دروازه تیمشان شده برابری میکند!؟
خلاصه باید به این دوستان رسانه ای لنگی بگوییم که خط دفاعی و دروازه بان تیمشان در طی دو فصل اخیر با کمترین تغییرات مواجه شده و اگر قرمزها  نسبت به فصل قبل خود و دیگر تیمهای لیگ برتری کمترین گل را دریافت کرده اند،می تواندمهمترین دلیلش حضور یک مربی استقلالی بر راس کار و تمرینات خوب و مناسب وی باشد!

نکته:وقتی کمیته تاریخ و آمار فیفا هر ماه رده بندی برترین باشگاههای دنیا را اعلام می کند،دوستان رسانه ای ما در تیم رقیب آنرا یک نظر سنجی اینترنتی در یک سایت معمولی دانسته و قویا اختلاف بین دو باشگاه سرخآبی ها را در رده بندی تیمهای باشگاهی رد می کنند!
اما ظاهرا در طی یکی دو روز اخیر سایت باشگاه پرسپولیس ادعای را مطرح کرده که خط دفاع قرمز پوشان در ساتل 2013 بهترین خط دفاعی بین تیمهای باشگاهی دنیا بوده است!
حالا منبع این آماروادعایی که خودش به تنهایی شبهات بسیاری را برای فوتبالدوستان بوجود آورده کدام سایت معتبر و یا سازمانی بوده را نمی دانیم!فقط این موضوع را خوب میدانیم که؛هر جورمبنا و مقیاس در نظر گرفته شده برای صحت این آمار مطرح شده را بالا پایین می کنیم،متوجه نمیشویم که چگونه با علم ریاضی و آمار و احتمالات قرمزی ها بهترین خط دفاعی باشگاههای دنیا را در سال 2013 بدست آورده اند!اصلا تیمی که در چند سال اخیر در هیچ تورنمنت بین المللی  حاضر نشده مگر جز تیمهای که آمار و ارقامش برای مدیران ای اف سی یا فیفا ثبت میشود،قرار میگیرد؟!



نظرات شما عزیزان:

پاپ آپ ارم
ساعت20:28---6 دی 1392
سلام دوست عزیز
سامانه تبلیغاتی آپ ارم در نظر دارد تا محیط و بستری مناسب و حرفه ای برای وبمستران عزیز فراهم کند تا بتوانند از بازدیدکنندگان خود به درآمد برسند.

در این سیستم به ازای هر پاپ آپ که در سایت یا وبلاگ شما باز شود ، مبلغ 40ریال تعلق می گیرد و پس از رسیدن به حد نصاب ( 15 هزار تومان ) می توانید درخواست واریز آن را بدهید.

منتظر حضور شما جهت همکاری هستیم

سیستم پاپ آپ ارم
uperam.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 10 / 1392برچسب:استقلال,کمیته تاریخ و آمار فیفا,بهترین خط دفاع,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com